Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • NATIOLES
    Classic
    • 2013
    • 5

    Do CRH ZAGIEL dzwoniłeś?[/quote]

    Tak

    Komentarz

    • Tatra
      Ambiente
      • 2011
      • 248
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez NATIOLES
      Do CRH ZAGIEL dzwoniłeś?

      Tak
      No to nie wiem o co chodzi :niewiem.

      Przy mnie był gość z obsługi i mechanik, który mówił, że powracają do starej mapy bo tamta z dotryskiem to g***no., a w nowyo przybyłych autach nie wgrywa w ogóle - może to zależy od konkretnego mechanika?
      P.S. Czyba, że mechanicy robią swoje, a "Doradcy klienta" mówią to co muszą :?:

      " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
      Pzdr. - 1.6 MPI

      Komentarz

      • marcin1978
        Drive
        • 2012
        • 49

        Byłem wczoraj na diagnostyce, wygrywają nowszy soft z przed kilku dni, ale nie jest lepszy teraz na gaz ma się przełączać przy 75stopniach, dotrysk zostaje. Ja po wgraniu 3tygodnie temu nowego softu zostałem obdarowany większym wskazaniem komputera przy spalaniu benzyny nie wiem jak się to ma do rzeczywistego spalania ale wczoraj dostałem nowy soft dziś go przetestuje, czarno to widzę . Komputer na krótkiej trasie pokazywał tak 7,8l teraz pokazuje 10l zobaczymy co będzie dziś.

        Komentarz

        • Andrzej.P
          RS
          • 2011
          • 1516
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          Zamieszczone przez marcin1978
          na gaz ma się przełączać przy 75stopniach
          Ja pierdzielę, masakra. To na gaz przełączy się dopiero po kilku kilometrach (zakładając jazdę zaraz po zimnym starcie czyli brak rozgrzewania na postoju). Tragedia.
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            Zamieszczone przez marcin1978
            ale nie jest lepszy teraz na gaz ma się przełączać przy 75stopniach
            To moze niech zdemontuja ta instalacje calkowicie. Co za kretyni :lol:

            Jak ja sie ciesze, ze nie mam tego LR pod maska, a tak niewiele brakowalo
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • NATIOLES
              Classic
              • 2013
              • 5

              z tymi 75 stopniami - to chyba jakiś żart?

              Komentarz

              • Northeusz
                RS
                • 2010
                • 1677
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                Zamieszczone przez NATIOLES
                z tymi 75 stopniami - to chyba jakiś żart?
                Znając ich to pewnie nie :lol:. I pewnie w ASO panowie z tym mądrymi minami będą przekonwayć, że to jest rozwiązanie "debest" i tak trzeba . Czyżby jednak dotrysk PB w MPI nie był szczytem głupoty LR?
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  Tak trzeba, wtedy jest najwieksza szansa, ze magiczny reduktor nie zamarznie. Ja bym jescze ustawil ze jak tylko cisnienie spada o 0,05bar to przelacza na benzyne bo to tez bezpieczne.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • NATIOLES
                    Classic
                    • 2013
                    • 5

                    wczoraj - żona byla na wymianie wtrysków - nic nowego jej nie wgrali - ja dzwoniłem i pytałem - żadbych zmian w temperaturze przejscia na gaz. Oczywiście zaraz po wyjeździe z aso za 2 godziny jak odpalała silnik to zaczął się krztusić i kaszleć na benzynie! później jak sprawdzałem już było ok, ale trzeba obserwować. a intslacja najlepiej będzie chroniona jak aso całkowicie ją wyłączy - nie będzie usterek i skarg klientów na zle działanie - możemy im to zaproponować!

                    Komentarz

                    • marcin1978
                      Drive
                      • 2012
                      • 49

                      Niebieskie wtryski są do samochodów o większej mocy i żeby zniwelować falowanie obrotów na zimnym ustawiają temperaturę 75 stopni. Po wymianie wadliwych czarnych wtryskiwaczy powinny być założone zielone a nie niebieskie.

                      Komentarz

                      • ChillOutPL
                        Rider
                        • 2011
                        • 672

                        bishop, jak robilem w ASO w Zabrzu to fotek nie robili

                        Kiera i lewarek w folie owszem



                        Co do temperatury... LR ma dziwne pomysly bo (wg. mnie) to co oni dają do montażu to badziew. Zeby nie bylo za duzo reklamacji (w ramach gwarancji) to wymyslają jak dbać o instalacje itp, itd i tdi...


                        Ja pamietam, ze pewnego czasu to tygodniowo wymieniano okolo 5 kompletów wtryskiwaczy bo w samochodach z przebiegami ok. 40-60 tyś były do wywalenia...


                        W mojej ocenie to straszny shit...
                        Moja dawna O1
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...082763#1082763

                        Dawny Volkswagen GOLF Mk4
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71147

                        MOJE SEICENTO SPORTING
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        Komentarz

                        • aronus
                          Rider
                          • 2008
                          • 643
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          Ustawienie temperatury na 75 stopni to przykrycie problemów instalacji szczególnie w zimie :roll:

                          Komentarz

                          • kinimod1987
                            Classic
                            • 2013
                            • 23

                            u mnie znowu pojawia się falowanie obrotów na luzie. Czyżby trzecia wymiana wtryskiwaczy ? na wiosnę zawitam ponownie w serwisie
                            przebieg 23 k.
                            Zastanawiam się czy nie jechać do Landi renzo bo pewnie to nie kwestia wtrysków tylko źle skonfigurowanych map ale jeśli ASO woli wymieniać wtryski to chętnie skorzystam
                            Co do 75 stopni - brawo, genialny pomysł ! Nigdy więcej LR czy też skody

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              Zamieszczone przez kinimod1987
                              u mnie znowu pojawia się falowanie obrotów na luzie. Czyżby trzecia wymiana wtryskiwaczy ? na wiosnę zawitam ponownie w serwisie
                              przebieg 23 k.
                              Zastanawiam się czy nie jechać do Landi renzo bo pewnie to nie kwestia wtrysków tylko źle skonfigurowanych map ale jeśli ASO woli wymieniać wtryski to chętnie skorzystam
                              Co do 75 stopni - brawo, genialny pomysł ! Nigdy więcej LR czy też skody
                              Najpierw jedź do ASO na ewentualną wymianę wtrysków, a później do serwisu LR na dostrojenie tego wg zasad cywilizowanych. Będziesz miał i nowe wtryski i dobrze dostrojną instalkę . A jeszcze później (o ile nie sprzedasz samochodu) wywal toto, wstaw STAG-a i zaczniesz normalnie jeździć na LPG :lol:
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              • kinimod1987
                                Classic
                                • 2013
                                • 23

                                Najpierw jedź do ASO na ewentualną wymianę wtrysków, a później do serwisu LR na dostrojenie tego wg zasad cywilizowanych. Będziesz miał i nowe wtryski i dobrze dostrojną instalkę . A jeszcze później (o ile nie sprzedasz samochodu) wywal toto, wstaw STAG-a i zaczniesz normalnie jeździć na LPG :lol:
                                i tak właśnie zrobię

                                zastanawiam się dlaczego to tak szybko pada. może sposób mojej jazdy wykańcza je szybciej..
                                Ciekawe czy ktoś robi na tych wtryskach ponad 50 k bez wymiany ?
                                Jeżdżę głównie po mieście,krótkie odcinki, lubię trzymać na wysokich obrotach. gdybym sobie jeździł spokojnie w trasie może nie byłoby takiego problemu ?
                                czy zmieniając instalacje na STAG to czy muszę wymieniać wszystkie elementy instalacji ?
                                Czy jak wymieniają mi wtryski w obecnej instalacji czy otrzymuje na nie 24 miesięczną gwarancję ?

                                Komentarz

                                • kuncfot
                                  Ambiente
                                  • 2008
                                  • 191

                                  Moje LR wytrzymało do tej pory 49 tyś więc nie mogę powiedzieć że 50 wytrzymały
                                  Wszystko działa cacy, 4 lata jeździłem 5 km do pracy, teraz mam 15 i instalacja zachowuje się tak samo = poprawnie :szeroki_usmiech
                                  Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"

                                  Komentarz

                                  • beatnik
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 226

                                    Zamieszczone przez kuncfot
                                    Moje LR wytrzymało do tej pory 49 tyś więc nie mogę powiedzieć że 50 wytrzymały
                                    Wszystko działa cacy, 4 lata jeździłem 5 km do pracy, teraz mam 15 i instalacja zachowuje się tak samo = poprawnie :szeroki_usmiech
                                    Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"
                                    dokładnie LR LR nie równe, jak jakiś kiepski serwis LR wam instalował albo diler chcial oszczędzić albo mieliście po prostu pecha bo założyli wam wadliwy sprzet nie znaczy to że wszyscy tak mają.

                                    Ja mam LR, miałem wcześniej staga.. i bym sie nie zamienił.
                                    Też miałem rozkmine czy LR żeby gwarancji nie utracić czy co innego, wybrałem LR i nie żaluje. Autko mało pali i jest zrywne, nie widze żadnej różnicy LPG a PB.

                                    LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka. Jeżeli coś jest u was nie tak, jedzcie do salonu , serwisu LR i cisnijcie gosci


                                    PS u mnie ASO nic w ustawieniach nie grzebało gazu.
                                    7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                    Komentarz

                                    • Andrzej.P
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 1516
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      Zamieszczone przez beatnik
                                      LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka
                                      Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
                                      Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                      FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                      Komentarz

                                      • beatnik
                                        Ambiente
                                        • 2011
                                        • 226

                                        Zamieszczone przez Andrzej.P
                                        Zamieszczone przez beatnik
                                        LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka
                                        Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
                                        To jak pisalem wczesniej partacze w aso, tak samo moga byc partacze w inne firmie gazownikowej. Szkoda, wychodzi na to ze w aso nie ma magicznej wyzszej niz standard obslugi, tylko jak wszedzie zalezy od szczescia.
                                        7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                        Komentarz

                                        • spc
                                          Elegance
                                          • 2012
                                          • 825
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                          Ja w zeszłym tygodniu dostałem firmowego Roomstera 1.4 z instalką LR :roll:. W sumie nie zwróciłem uwagi na wtryski, ale chyba niebieskie. Jutro będę w Pszczynie w Welmie na pierwszym przeglądzie instalki, to popytam co i jak. Roczne przebiegi firmowozem mam w granicach 50kkm, mogę na bieżąco informować co i jak.
                                          Piter
                                          tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                                          KM i Nm dołożył gregor10

                                          Komentarz

                                          • patrykL
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 588

                                            Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
                                            ale to nie przesadza o tym, ze instalacja lr jest gorsza od np. stag, jeśli już jest lr, a aso nie potrafi sobie z nia poradzić (działa nie tak jak powinno) to jedz do serwisu lr, u mnie działa już ponad 100 tys. km, prawidłowo, wręcz mogę chwalić te instalacje, wtryski wymienione 1 raz, w sumie niepotrzebnie, nie narzekam, w razie pytan, chętnie odpowiem co i jak u mnie "wygląda"

                                            ja również jezdze na krótkich odcinkach i nie zauwazylem zadnych problemów z działaniem lpg w związku z takim użytkowaniem auta

                                            Komentarz

                                            • kinimod1987
                                              Classic
                                              • 2013
                                              • 23

                                              spc ja też ich pytałem.. gazownik nic nie wiedział o dotrysku benzyny tym bardziej doradca. Dopiero jak poprosili kierownika to coś mu się o uszy obiło że włączają ten dotrysk

                                              czy Wy też macie spięte wtryskiwacze opaską zaciskową tak żeby nie drgały ?
                                              Mi to zamontowali po ostatniej wymianie.
                                              może zrobię foto w wolnej chwili

                                              Komentarz

                                              • Northeusz
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 1677
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                                Zamieszczone przez kuncfot
                                                Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"
                                                Podjechać do ASO na przegląd i zmianę map :lol:

                                                [ Dodano: Wto 10 Gru, 13 23:24 ]
                                                Zamieszczone przez patrykL
                                                ale to nie przesadza o tym, ze instalacja lr jest gorsza od np. stag, jeśli już jest lr, a aso nie potrafi sobie z nia poradzić (działa nie tak jak powinno)
                                                Ale to jednak LR zbiera cięgi i raczej zasłużenie. Montaż wtryskiwaczy coraz gorszej jakości, patenty typu dotryk PB oraz wysoka temperatura przełączania, żeby się użytkownicy nie skarżyli na pracę instalki. Co trochę jakaś nowsza mapa i lepsza od poprzedniej, która była najlepsza. I wszystko to dotyczy setupu do najprostszego silnika jaki można obecnie znaleźć . ASO nie potrafi sobie poradzić - to raz, ale mapy i ustawienia nie ASO opracowywuje. Przy takim "postępie" LR instalkę do TSI opracuje chyba wtedy jak ją kupi od Vialle :lol:
                                                Pozdrawiam
                                                Northeusz

                                                Komentarz

                                                • spc
                                                  Elegance
                                                  • 2012
                                                  • 825
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                  Moja dzisiejsza wizyta w "Welm" w Pszczynie - pierwszy przegląd instalki (po 1000km).
                                                  Co się mi powiedziano:
                                                  - dotrysk Pb jest, powyżej 3000 RPM - 7% benzyny;
                                                  - powyżej 4000 RPM - przechodzi całkowicie na benzynę (mimo że wskaźnik pokazuje cały czas że jest na LPG);
                                                  - przełączanie Pb => LPG - w temp. 40 stopni - całkiem możliwe, bo dziś rano po nocy i mrozie -10 stopni LPG wskoczyło mi po niecałych 2km jazdy.
                                                  Ile prawdy jest w każdym z powyższych punktów - nie wiem. Nie znam się na autach z LPG 8)
                                                  Piter
                                                  tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                                                  KM i Nm dołożył gregor10

                                                  Komentarz

                                                  • bishop
                                                    L&K
                                                    • 2012
                                                    • 1430

                                                    Nie ważne czy wierzysz aso , ważne że płacisz :lol: / tak ten przegląd darmowy , ale będziesz bulił kase za jazdę na pb zamiast lpg/ tzn Twoja firma , bo prywatnie pewnie byś, zmienił podejście do dotrysku pb.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...